Sortida de Terrassa direcció Manresa, C-55 i C-58, al punt de reunió, Pabelló Nou Congost de Manresa, d’aquí hem iniciat Ruta direcció Sant Fruitós de Bages, Calders, Moià, Collsuspina, Taradell, Sta. Eugenia de Berga, Santa Maria de Vilalleons, (Esmorçar de tot el grup de Motoristes.cat. De tornada agafar la C-25 i C-17, fins la Sortida del supermercat Esclat, agafant de tornada a Moià, Calders, Monistrol de Calders, seguir fins el cruce direcció Talamanca i Mura i després direcció Terrassa.