Trengte en tur for å sjekke hvordan sykkel var med full oppakning til ferie. Lastet på og illte mot Aurland. Mange fine stopp og bad oppover, bestemte meg for å kjøre lærdalstunnelen og opp over Aurlands fjellet og angrer ikke et sekund! Månen var blod rød og stor over fjellet! Anbefaler å kjøre over Aurlandsfjellet. Kjørte innom steggastein på vei ned til Aurland men for mye turister, innom bakleriet i Aurland og så videre! Retning Odda og så Skien! 🤩🤩🤩🤩